Assistent Front Office Manager
Wat ga je doen?
Het Front Office-team van Grand Hotel Huis ter Duin is op zoek naar een Assistent Front Office Manager. Je bent het gezicht en aanspreekpunt voor onze gasten en verwelkomt hen met plezier. Tijdens jouw shifts ben jij verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt aan de Front Office en werk je nauw samen met de Front Office Manager en Housekeeping Manager. Je begeleidt het team dat bestaat uit receptionisten, conciërges en bagagisten. Je bereid diverse werkzaamheden voor (oa de aankomsten, de vertrekken), zet het team aan het werk en je bent verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken. Tijdens jouw dienst zorg jij dat jouw collega’s hun werk goed uit kunnen voeren en houd jij je bezig met ondersteunende taken van het management. Jij bent het aanspreekpunt van het team tijdens jouw dienst. Bij jouw taken als Assistent Front Office Manager horen ook administratieve taken zoals voorbereiding van shift-handovers, het schrijven van de dagrapportage, klachtenafhandeling en het verzorgen van de financiële administratie.
Waarom ben jij op je plek bij ons?
Jouw voornaamste taken zijn:
Wat zijn jouw werktijden?
Flexibiliteit is binnen de horeca een belangrijke eigenschap. Bij de Front Office zijn er gedurende een dag diverse shifts: Een ochtendshift (7:00 – 15:36 uur), een avondshift (14:45 – 23:21 uur) en een tussenshift (diverse start- en eindtijden).
Wat helpt jou op weg bij de Front Office?
Jij voldoet aan of beheerst grotendeels de volgende punten:
Wat hebben wij jou te bieden?
Ben jij geïnteresseerd om de nieuwe collega Assistent Front Office Manager te worden en het team te komen versterken in een uniek hotel aan de Nederlandse kust?