Assistent Front Office Manager Corendon Village Hotel
Wat is het voordeel voor mij?
- Een fulltime salaris tussen de €2.600,- & €3.000,- per maand
- Een unieke kans om deel uit te maken van een leuk, gezellig en enthousiast team;
- Een stijlvolle, dynamische, internationale werkomgeving;
- De mogelijkheden om je door te ontwikkelen;
- Carrièremogelijkheden binnen de Corendon group;
- Ruimte voor eigen initiatief;
- Mogelijkheden tot interne & externe trainingen;
- Een werkgever die M.V.O en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft;
- Een weet waar je werkt, waarmee jij 1 nacht kosteloos mag overnachten en eten in jouw hotel om jouw werkplek op een andere manier te zien!
- Speciale kortingstarieven voor jezelf, vrienden en familie, zoals:
- Aantrekkelijke korting als jij een vakantie boekt via Corendon.
- Speciale kortingstarief voor jouw vrienden & familie die een vakantie boeken bij Corendon;
- Speciale personeel tarieven voor een kamer in een van onze hotels;
- Korting op al onze F&B outlets inclusief Mondi;
- Korting op toegang bij de Spa bij ons Corendon Village & Corendon City Hotel;
- Korting op een zorgverzekering;
Word onderdeel van de Corendon Familie als onze nieuwe Assistent Front Office Manager!
Wij zijn op zoek naar jou als onze Assistent Front Office Manager in het Corendon Village Hotel in Badhoevedorp. Het Corendon Village Hotel Amsterdam heeft in het voorjaar van 2018 in Badhoevedorp haar deuren geopend. Het hotel bestaat uit drie afzonderlijke vleugels: Plaza, Apartments & Urban. Samen hebben wij 680 kamers, suites, studio’s en appartementen. Het hotel beschikt over meerdere restaurants, bars, spa faciliteiten, een zwembad, een bioscoop en elf multifunctionele vergaderzalen.
We kijken ernaar uit je te ontmoeten, maar eerst vertellen we je wat meer over de functie.
Wat houdt de functie in?
Als Assistent Front Office Manager ben je het gezicht van het hotel. Jij zorgt voor een warm welkom en jij ondersteunt de Front Office Manager bij de dagelijkse werkzaamheden. Je stuurt de supervisors, hosts en stagiaires aan in Front Office, Reservations en Spa. In deze functie ben je tevens verantwoordelijk voor het in- en uitchecken van de gasten en verleen je service gedurende het gehele verblijf. Denk hierbij aan het verstrekken van toeristische informatie, het behandelen van alle vragen en klachten van gasten, het aannemen en doorgeven van berichten, maar ook werkzaamheden als het bedienen van de telefoon en het bijhouden van de administratie. Daarnaast verzorg je verkoopactiviteiten en zorg je voor de presentatie van de werkomgeving. Je draagt actief bij aan verbetervoorstellen binnen het Front Office Team. Je voert sollicitatiegesprekken met potentiële nieuwe medewerkers en bent het aanspreekpunt voor de medewerkers op de vloer. Ook ben je verantwoordelijk voor de registratie, facturatie en administratie. Je rapporteert rechtstreeks aan de Front Office Manager.
- Flexibel inzetbaar, ook in de avonden, nachten en weekenden.’
- Jij beschikt over relevante ervaring. Voorkeur gaat uit naar Marriott ervaring.
- Jij weet wat management inhoudt
- Creatief in het bedenken van oplossingen en jij zorgt graag voor structuur.
- Goed met het verwerken van cijfers.
- Communicatief en administratief sterk.
- Zowel mondeling als schriftelijk goed in Nederlands en Engels.