Front office manager bij Galapagos in Leiden!
Heb jij passie voor high-end hospitality en verzorg jij gasten het liefst tot in de puntjes? Wil jij een functie als Front office manager binnen de hospitality én ben jij per direct beschikbaar? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou!
Verzekerd van een goed ontvangst
Als Front office manager fungeer je als eerste aanspreekpunt en ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing gedurende de dag. Je hebt daarbij ook een adviserende rol naar de Accountmanager, HR en de planning. Samen waarborg je een hoog servicelevel door middel van de juiste coaching en begeleiding van het team.
Om goed op de hoogte te blijven van de dienstverlening op de werkvloer en voor de flexibiliteit in het rooster is het voor deze functie noodzakelijk dat je zelf in de sterkte meewerkt.
Als Front office manager zet je een hoogwaardige 5* dienstverlening neer. Je bent hét visitekaartje The Finch. Tevens ontvang je op zeer gastvriendelijke en hartelijke wijze bezoekers en medewerkers. Je meldt bezoekers aan, voorziet ze van koffie of thee en begeleidt ze op juiste wijze. Je beantwoordt vragen, verzorgt de uitgifte van bezoekerspassen en zorgt dat de ontvangstruimte er netjes verzorgd uitziet. Deze werkzaamheden worden afgewisseld met telefoonverkeer, behandelen van e-mails en lichte administratieve werkzaamheden (zoals het in ontvangst nemen en verwerken van pakketjes en aangetekende post). Het is van belang dat je in deze rol assertief bent en pro actief met verbetervoorstellen komt om de dienstverlening te optimaliseren. Door de verschillende taken die je vervult toon je aan dat je een echte duizendpoot bent, makkelijk kunt schakelen en van aanpakken weet.
Wat Spirit Hospitality Services jou biedt
Werk je bij Spirit dan ben je verzekerd van de hoogste mate van persoonlijke aandacht. Wij trainen je, begeleiden je en leiden je tussentijds verder op. Verder bieden wij:
Onze ideale kandidaat beschikt over
Verder is het belangrijk dat je