Front Office Manager m/v
Beschrijving
Goede service valt of staat met goed opgeleide en enthousiaste medewerkers. Naast de veelvoorkomende werkzaamheden als het verzorgen van roosters, de leiding hebben van het gehele frontoffice team en het continue op zoek zijn naar verbetering neem je richting de medewerkers vooral een coachende rol op je.
Wij bieden voldoende uitdaging, ruimte voor eigen initiatief en open communicatie met korte lijnen.
Onze ideale kandidaat is klaar voor een nieuwe uitdaging. Naast uitgebreide ervaring met IDPMS of een ander reserveringssysteem, beheers je de Engelse taal goed. Verder ben je flexibel, stressbestendig, communicatief sterk, een echte motivator, teamplayer door weer en wind én ben je een voorbeeld voor anderen.
HET PROFIEL:
Het front office team van Van der Valk Hotel Rotterdam Blijdorp bestaat uit 2 shiftleaders en ongeveer 7 receptionisten.
Taken en verantwoordelijkheden:
Verantwoordelijk voor het in goede banen leiden van de Front office;Dagelijks bewaken van de roosters en indelen naar gelang de bedrijfsdrukte;Motiveren en enthousiasmeren van het gehele front office team om de gestelde afdelingsdoelen/targets te behalen;Het bevorderen van de teamspirit;Verzorgen van een optimale communicatie tussen de Front Office en de overige afdelingen binnen het hotel;Het coachen en begeleiden van medewerkers en stagiaires in hun ontwikkeling;Het voeren van (half) jaarlijkse functionerings- en beoordelingsgesprekken;Het mede bewaken en ontwikkelen van procedures om de dagelijkse werkzaamheden structuur te geven en de service hoog te houden in het hotel;Je bent voortdurend op zoek naar verbetering van de service aan onze gasten.
FUNCTIE-EISEN:
Je hebt minimaal 2 jaar operationele ervaring in de Front Office binnen het 4 en/of 5 sterren segment;Je hebt minimaal 2 jaar leidinggevende ervaring als Front office shiftleader of Supervisor;Je bent er aan toe je leidinggevende skills verder te ontwikkelen en je kennis over te dragen aan anderen;Perfect Nederlands en Engels in woord en geschrift;HBO denk- & werkniveau.
COMPETENTIES:
Enthousiast;Motivator;Teamplayer;Oog voor detail;Flexibel;Stressbestendig;Goede sociale en communicatieve vaardigheden.
WIJ BIEDEN:
Een afwisselende baan in een leuk team met voldoende ruimte voor eigen initiatieven. Salariëring conform de Horeca CAO, passend bij functie en ervaring.
SOLLICITEREN?
Indien deze functie je aanspreekt, stuur dan je motivatiebrief en cv naar Francis van Vuuren, HR Manager en wij zullen je sollicitatie in behandeling nemen.
INFORMATIE:
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Francis van Vuuren, HR Manager, via telefoonnummer 010-2988777