Junior secretaresse (m/v/x - 20-32 uur)
Een jong, toonaangevend adviesbureau in het hartje van Den Haag. Dat is Hooghiemstra & Partners. En wij zijn op zoek naar jou!
Hooghiemstra & Partners zijn experts op het gebied van gegevensbescherming, bestuursrecht, de complexe zorgwereld en gegevensdeling binnen samenwerkingsstructuren. Het kantoor is opgericht in 2019, maar onze experts hebben jarenlange ervaring. Nu zitten wij in een groeifase: we breiden uit en kunnen de hulp van niet één, maar twee bureau-assistants / secretaresses goed
gebruiken.
Taken
Hoe zien jouw werkzaamheden eruit?
Onze ideale junior bureau-assistant is een echte duizendpoot. Je bent leergierig en deinst er niet voor terug om nieuwe dingen op te pakken. Staat er veel op de agenda? Dan weet jij welke zaken prioriteit verdienen.
Je gaat nauwkeurig te werk bij het uitvoeren van jouw taken. Dat zijn onder andere:
- Agendabeheer: jij zorgt ervoor dat onze adviseurs weten waar, wanneer en met wie ze ergens moeten zijn
- Digitale en fysieke post: jij houdt alle e-mails en brieven goed in de gaten
- Onderhouden van contacten met in- en externe relaties: je komt in contact met ons brede en diverse netwerk
- Verzorgen van correspondentie: communication is key!
- Bieden van ondersteuning bij projecten: wij betrekken je graag bij onze uiteenlopende opdrachten
- Het gezelligste moment van de dag: jij verzorgt onze gezamenlijke lunch
Wij vinden het belangrijk dat zowel ons kantoor als ons personeel zichzelf continu kan ontwikkelen. Daarom kijken wij graag met jou mee welke werkzaamheden nog aan dit rijtje toegevoegd kunnen worden.
Samen is alles leuker
Vanwege de groei van ons kantoor, zijn wij op zoek naar twee bureau-assistants/secretaresses. En dat heeft zo zijn voordelen:
- Je kan in overleg bepalen welke dagen je wilt werken (en dus de baan combineren met bijvoorbeeld een andere parttime functie of je gezin)
- Ook het aantal uren kan worden besproken, in overleg en afhankelijk van de beschikbaarheid van de andere secretaresse (tussen de 20 en 32 uur)
- De secretaresses werken in teamverband, wat de werkzaamheden des te gezelliger maakt
- Je staat er nooit alleen voor: onze ervaren bureau manager Monique functioneert als je ‘buddy’
Vereisten
Beschik jij over…
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (vereist!). Als je ook goed bent in Engels, is dat een pluspunt
- Goede kennis van het Microsoft Office pakket
- Minimaal een afgeronde secretariële mbo- of hbo-opleiding
- Bij voorkeur heb je enige ervaring als bureau-assistant: heb je dit niet, maar heb je wel stage gelopen, dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet.
Check, check, en nog eens check? Dan zijn we er bijna!
Benefits
Wat wij jou bieden
-
Veel mogelijkheden om je te ontwikkelen, door middel van workshops & trainingen
-
Ontwikkelbudget
-
Pensioenopbouw
-
Een langdurige samenwerking
-
Op locatie werken in hartje Den Haag
-
Een gezellig en divers team, inclusief een maandelijkse borreloptie, kerstdiner en andere uitjes
Enthousiast: en hoe nu verder?
Wij hopen dat je net zo graag kennis wil maken met ons, als wij met jou. De sollicitatieprocedure verloopt als volgt:
- Mail je CV en motivatiebrief naar info (apenstaartje) hooghiemstra-en-partners (punt) nl
- Wij plannen een kennismakingsgesprek met jou in
- Verloopt dit positief? Dan laten we je graag nog kennis maken met enkele andere collega’s in een vervolggesprek
- De procedure wordt afgesloten met een assessment
Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van deze vacature, schroom dan niet om contact op te nemen met Helen Hukshorn (partner bij H+P) of Monique den Ouden (bureau manager) via info (apenstaartje) hooghiemstra-en-partners (punt) nl of 06 39 27 85 33.
Hopelijk tot snel bij ons H+P team!