Juridisch secretaresse / Officemanager.
Profiel Juridisch secretaresse / Officemanager
Het is de bedoeling dat jij voor twee van de acht advocaten komt te werken en daarnaast ook verantwoordelijk zal zijn voor het hele reilen en zeilen binnen kantoor. Je stuurt het secretariaat aan, je zorgt voor voldoende kantoorvoorraad, je hebt contact met verschillende leveranciers (bijvoorbeeld voor het maken van prijsafspraken e.d.). Verder zorg je ervoor dat het kantoor er netjes uitziet.
Wat de twee advocaten verder van jou verwachten:
Stukken uitwerken (dictafoon en van concept) dit komt overigens maar weinig voor;
Postverwerken
Clienten telefonisch te woord
E-mails beheren
Agendabeheer
Bewaken van termijnen
Vereisten Juridisch secretaresse / Officemanager
je hebt minimaal vijf jaar werkervaring als secretaresse binnen de advocatuur;
je hebt (enige) ervaring met het aansturen van een secretariaat
je bent voor drie tot vier dagen per week beschikbaar;
je hebt een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
je bent ‘een doener’ / ‘een aanpakker’;
je bent zeer client -en servicegericht.
Bedrijfsprofiel Juridisch secretaresse / Officemanager
Onze opdrachtgever is een klein kantoor gevestigd in Utrecht. De advocaten van dit kantoor zijn allen hun loopbaan gestart bij een van de grote kantoren van Nederland. Zij willen vernieuwend zijn maar toch ook zeer client- en servicegericht. Klant is en blijft koning! Zij zoeken een soortgelijke secretaresse.
Arbeidsvoorwaarden Juridisch secretaresse / Officemanager
Onze opdrachtgever heeft voor deze functie een salaris van maximaal € 4600,- beschikbaar gesteld. Naast het salaris is er een 13e maand, pensioenregeling en 30 vakantiedagen.