Logistiek Office Manager
Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar een logistiek office manager voor een langere periode. Het is een functie waar geen dag hetzelfde is, je hebt namelijk afwisseling in jouw taken. Ben jij de ontbrekende schakel binnen dit fijne team?
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is de bloedbank in Amsterdam. De bloedbank heeft als een van de weinige organisaties ter wereld zowel medische als diagnostische én wetenschappelijke activiteiten onder één dak, allen op het gebied van bloed.
Als logistiek office manager zorg je dagelijks voor de ondersteuning van de afdeling transport en magazijn. Je bent het aanspreekpunt van de chauffeurs en magazijnmedewerkers, daarmee ben je medebepalend voor de sfeer binnen de afdeling.
Naast het ondersteunen van de afdeling transport ben je ook verantwoordelijk voor de facilitaire inkooptaken, het bijbehorende budget en het beheer van de leasewagens. Jij zorgt ervoor dat de personeelsadministratie goed loopt, maar je kijkt ook naar mogelijkheden om deze en andere processen beter in te richten.
Wat vragen wij van je:
- Minimaal MBO- opleiding, bij voorkeur op het gebied van logistiek;
- 2 jaar ervaring in de rol van office manager;
- Goede taalvaardigheid, zowel schriftelijk als mondeling;
- Ervaring met personeelsplanningsystemen is een pre;
- Kennis van GMP/GDP richtlijnen is een pre.
Wat wij jou bieden:
- Salaris tussen €2036,- en €3012,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur per week);
- Een parttime functie voor 32 uur per week;
- Reiskostenvergoeding;
- Mogelijkheden tot flexibele invulling van werktijden in overleg, waarbij thuiswerken tot de mogelijkheden hoort;
- De keuze om vierwekelijks of wekelijks uitbetaald te krijgen.
Interesse?
Heb je interesse in deze leuke functie? Solliciteer dan direct!