Management Assistent (24-32 uur)
Word jij enthousiast van plannen en organiseren? Ben jij proactief en heb je lef en durf om zelfstandig zaken op te pakken? Binnen Bosman zijn we op zoek naar een Management Assistent die zich graag ontwikkelt binnen een groeiende en dynamische organisatie.
Over de functie
Als Management Assistent plan, organiseer en voer je ondersteunende, secretariële en administratieve werkzaamheden uit voor onze Operationeel en Commercieel Directeur. Je bent de steun en toeverlaat van beiden en zorgt ervoor dat jouw managers zorgeloos zijn/haar werk kunnen doen.
Wat zijn de werkzaamheden?
- Je plant, coördineert en prioriteert afspraken voor beide MT-leden.
- Je bereidt vergaderingen en bijeenkomsten voor (administratief en organisatorisch).
- Je organiseert (interne) evenementen van a tot z, zoals bijvoorbeeld personeelsbijeenkomsten, Sinterklaas en de jaarlijkse Kerstborrel.
- Je notuleert tijdens overleggen, verzamelt hieruit voortvloeiende acties en verspreidt agenda’s en vergaderstukken tijdig.
- Je bewaakt de voortgang van gemaakte afspraken en genomen besluiten.
- Je verwerkt e-mails, post en telefoontjes.
- Zakelijke correspondentie bewerk, verwerk en stel je op volgens onze huisstijl en redigeer je waar nodig.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen van collega’s, klanten en partners.
- Je verricht administratieve werkzaamheden, zoals het invoeren van gegevens en het archiveren van documenten.
- Je bent de oren en ogen van beide managers, waarbij je let op details: vang je op dat een gesprekspartner bijvoorbeeld jarig is wanneer er een afspraak plaatsvindt? Dan zorg jij dat de directeur hier voor het gesprek van op de hoogte is.
Over de organisatie
Bosman is een toonaangevende Europese leverancier van medische hulpmiddelen en is actief in meerdere landen met het hoofdkantoor in Stockholm, Zweden. Bosman Nederland voert de volgende handelsmerken: OneMed, Boeren Medical, De Diabeteswinkel, OneMed Apotheekservice en Diabstore
OneMed groeit, daarom zijn we regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s die dit begrijpen en hieraan bij willen dragen. Groei je met ons mee?
Over jou
- HBO werk- en denkniveau.
- Gewend om plan- en projectmatig te werken.
- Gedegen kennis van en ervaring met secretariële en management ondersteunende systemen, werkwijzen en procedures, incl. MS Office.
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
- Je bent proactief, zelfstartend en kan goed zelfstandig werken.
- Je gaat integer om met vertrouwelijke informatie.
- Je staat stevig in je schoenen en weet van aanpakken.
- 3-5 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Je bent beschikbaar voor 24-32 uur.
Voor jou
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals: premievrij pensioen, 34 vakantiedagen per jaar (naar rato), prestatiebonus regeling, aanbod collectieve zorgverzekeringen en een gratis sportabonnement bij Basic Fit.
- Een internationale werkomgeving waarin je alle gelegenheid krijgt om je verantwoordelijkheid verder te ontplooien en je leercurve te versnellen.
- Je maakt onderdeel uit van een aanstekelijke, dynamische werkomgeving waarin we mooie teamprestaties met elkaar realiseren en ook met elkaar vieren.