Management Assistent Amsterdam
Ben jij een ondernemende en flexibele professional met veel ervaring op het gebied van het ondersteunen van management? Wij bieden je een uitdagende functie in een organisatie die volop in ontwikkeling staat.
Over de functie
Als management assistent ben je de spil van het management van onze opdrachtgever. Jij bent een ervaren secretaresse / management assistent met een organisatiesensitieve blik. Jij weet als geen ander hoe in een veranderende dynamische omgeving op een veelzijdige en creatieve manier invulling te geven aan deze zelfstandige functie zonder je positie uit het oog te verliezen. Ben je een beetje technisch onderlegd dan komt dat in deze tijd van werken op afstand en vergaderen via videobellen erg goed uit. Je vindt het een uitdaging om de organisatie grondig te leren kennen en een centrale rol in te nemen tussen de managers en afdelingsleiders. Je komt te werken in een dynamische en soms hectische werkomgeving waarin je snel moet kunnen schakelen en veel werk moet verzetten. Het is daarbij van belang dat je zelfstandig functioneert en tegelijkertijd verbinding houdt met de organisatie. Een van de meest uitdagende aspecten van de functie is het beheren van meerdere complexe agenda’s. Dat vergt namelijk veel afstemming met verschillende interne- en externe partijen.
Naast alle gebruikelijke secretariële taken behoren ook de volgende zaken tot jouw verantwoordelijkheden:
- het notuleren van verschillende overleggen;
- het opstellen van de agenda voor deze overleggen en het bijhouden/bewaken van acties;
- het redigeren en uitwerken van documenten / presentaties;
- inhoudelijke en organisatorische ondersteuning bieden bij projecten.
Over jouw werkomgeving:
Als management assistent ondersteun je, samen met de directiesecretaresse, primair de managers van de ondersteunende diensten (HR, Kwaliteit, ICT en Financiën & Commercie) en de directie. Samen met drie management assistenten van andere afdelingen, zorg je voor continuïteit naar het management team als geheel. Je neemt onder andere deel aan organisatiebrede werkgroepen, zoals intranet, website, contractenregister. In deze tijd is flexibiliteit en een juiste werk/privé balans belangrijk. Je hebt daarom een hoge mate van vrijheid voor het indelen van je werkdagen (de woensdag momenteel onderbezet). Tevens is de werklocatie flexibel in te delen. Op kantoor en deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Over jou:
Gezien de ontwikkelingen en hectiek binnen de organisatie heb je een sterk organisatorisch vermogen en ben je in staat overzicht te behouden. Daarbij kun je omgaan met een uitdagende werkomgeving. Vanwege de solistische aard van de functie is het van belang dat je beschikt over een hoge mate van zelfstandigheid en motivatie.
Dit neem je ook mee:
- Hbo werk- en -denkniveau;
- Ruime ervaring als management assistent /(directie-)secretaresse;
- Nauwkeurigheid en de kunde om veel informatie te verwerken in Office programma’s;
- Sterke communicatieve vaardigheden.
Wat krijg je ervoor terug:
- Een dienstverband voor de periode van één jaar, met zicht op verlenging voor onbepaalde tijd;
- Minimaal €2.319,- en maximaal €3.322,- bruto per maand (fulltime) in FWG-schaal 45 cao ziekenhuizen;
- Eindejaarsuitkering en vakantiegeld van ieder ruim 8%;
- Een goede reiskostenregeling;
- 144 uur vakantieverlof en 57 uur persoonlijk levensfasebudget bij een fulltime dienstverband;
- Pensioenregeling;
- De ruimte om te werken aan jouw eigen ontwikkelingswensen, onbeperkt toegang tot e-learnings en vitaliteitsprogramma;
- Kortingen op verzekeringen en financiële diensten [OD1] en de keuze in persoonlijke secundaire arbeidsvoorwaarden, die bij jou passen.