Medior Juridisch secretaresse voor dynamisch kantoor.
Profiel Medior Juridisch secretaresse voor dynamisch kantoor
Je werkt hoofdzakelijk voor de partners. De werkzaamheden zullen bestaan uit correspondentie, het uitwerken van documenten, waarbij het belangrijk is dat je de verantwoordelijkheid neemt om teksten goed na te kijken en eventueel te redigeren. Veel voorkomende werkzaamheden zijn verder het beantwoorden van de telefoon, de post- en de e-mailbehandeling, dossierbeheer, archiveren en het organiseren van vergaderingen en zakenreizen.
Vereisten Medior Juridisch secretaresse voor dynamisch kantoor
Bedrijfsprofiel Medior Juridisch secretaresse voor dynamisch kantoor
Onze opdrachtgever is een advocatenkantoor en bevindt zich in Den Haag.. Advocaten, notarissen en fiscalisten leveren juridische diensten aan het nationale en internationale bedrijfsleven, hierbij ondersteund door diverse stafafdelingen en het secretariaat. In een open en collegiale sfeer worden kwalitatief hoogstaande diensten verleend.
Arbeidsvoorwaarden Medior Juridisch secretaresse voor dynamisch kantoor