Office Manager 24 uur
bedrijfslocatie
The Hague South Holland nl
Omschrijving
Internationale organisatie op de grens vanDen Haag en Rijswijk. Leuke, groeiende organisatie metprofessionele en leukecollega’s.
Functiebeschrijving
Dezeparttime Office Manager is verantwoordelijk voor diversekantoorprocessen, ondersteunt de P.A. en Management Assistent én isverantwoordelijk voor alle facilitaire zaken bij dezeinternationale organisatie op de grens van Rijswijk en DenHaag.
Verder:
- Onderhouden van contactenen contracten met kantoor- en facilitaire leveranciers;
- Verantwoordelijk voor alle zaken rondomkantoorprocessen, huisvesting, facilitaire diensten (schoonmaak,receptie), etc.;
- Zorgt dat het kantoornetjes blijft en veilig is (i.s.m. de arbo-verantwoordelijke);
- Verantwoordelijk voor hetwagenparkbeheer;
- Is de back up voor dereceptie, coördineert de BVH;
- Etc.,etc.
Functie-eisen
Derol van de parttime Office Manager in Den Haag:
- HBO niveau (liefst richting FacilityManagement);
- Minimaal 3 jaar relevantewerkervaring (office management /facilitair);
- Uitstekende mondelinge enschriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in Nederlands én Engels;
- Goede kennis van MS Office;
- Kennis van arbo wet- enregelgeving;
- Goed in plannen enorganiseren;
- Administratief erg sterk;
- Parttime, 24 uur per week beschikbaar enwoonachtig in de regio Den Haag, Zoetermeer, Rijswijk, Nootdorp,Delft.
Arbeidsvoorwaarden
Dearbeidsvoorwaarden zijn prima bij deze organisatie. Natuurlijk ishet het belangrijkste dat je hier heel prettig kunt werken, in eneprofessionele omgeving, met leuke mensen, maar de beloning is ookgewoon heel goed. We vertellen je graag meer tijdens onzekennismaking.