Office Manager / Juridisch Secretaresse
Heb jij affiniteit met de advocatuur? Vind jij het leuk om mensen te ontzorgen? Hou jij van regelen? Dan hebben wij de perfecte vacature voor jou!
Functieomschrijving
Voor onze klant, een snelgroeiend advocatenkantoor in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Office Manager/ Juridisch Secretaresse die ervaring heeft met secretarieel werk en office management. Het is een brede functie, waarin jij zowel de advocaten gaat ondersteunen met secretariële taken en daarnaast zorg jij ervoor dat alles in het kantoor goed georganiseerd is. Je bent enthousiast en denkt proactief mee. Je bent gericht op het ontzorgen van de partners en advocaten en biedt een warm welkom aan alle bezoekers. Je bent communicatief, interpersoonlijk vaardig en beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.
Wat krijg jij?
- Werken in een klein maar hecht team
- Veel vrijheid om bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van het bedrijf
- Een leuke en gezellige werkplek
- Een uitstekend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Flexibele werkuren
Wie ben jij?
- Hbo werk en denkniveau, juridische studie is een pré
- Je bent zelfstandig, nauwkeurig en een bent een echte aanpakker
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Ervaring in een juridische werkomgeving is een pré
Ben je enthousiast geworden en denk je dat jij de juiste persoon bent voor deze uitdaging of heb je nog vragen? Neem dan contact op met Femke Oostendorp, f.oostendorp@briqxx-people.nl. We kijken ernaar uit om je te leren kennen.