Office manager Makelaardij
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een makelaardij uit het hogeresegment, die zich bezig houdt met aankoop, verkoop, aan huur enverhuur van panden in Amsterdam Zuid. Ze hebben een scherpe focusop kwaliteit in hun dienstverlening en kennen hun klant door endoor.
Functieomschrijving
Als office manager heb je veel telefonisch enschriftelijk en mail contact met klanten Maar ook met makelaars,notarissen en banken en geldverstrekkers. Het compleet maken vandossiers en het begeleidden van klanten is jouw op het lijfgeschreven. Je bent de administratieve ondersteuning en in staat omalle secretariële en organisatorische werkzaamheden in goede banente leiden.
Functie-eisen
Onzeideale kandidaat voldoet aan het volgendeprofiel:
Je hebt kennis en ervaring met RealWorks of een vergelijkbaar CRM programma
Je hebtwerkervaring opgedaan binnen de makelaardij (bij voorkeur in deregio Amsterdam)
Je hebt een passie voor hetmakelaars vak,
Mogelijk ben je ARMT of heb je eensecretariële achtergrond binnen het vastgoed
Jekunt uitstekend overweg met zowel de jongere als oudereklanten
Je hebt een pragmatischeinstelling
Je woont maximaal een 45 minuten vanAmsterdam
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een afwisselende baan op een leuk,informeel kantoor
Meer dan marktconforme beloningafhankelijk van ervaring en opleiding
Primasecundaire arbeidsvoorwaarden
Een interessantwerkgebied
Ruimte voor eigen inbreng eninitiatief en doorgroei mogelijkheden.