Office Manager makelaardij met gevoel voorsmaak
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een makelaardij uit het hogeresegment, die zich bezig houdt met aankoop, verkoop, aan huur enverhuur van panden in Amsterdam Zuid. Ze hebben een scherpe focusop kwaliteit in hun dienstverlening en kennen hun klant door endoor.
Functieomschrijving
Als office manager heb je veel telefonisch enschriftelijk en mail contact met klanten Maar ook met makelaars,notarissen en banken en geldverstrekkers. Het compleet maken vandossiers en het begeleiden van klanten is jou op het lijfgeschreven. Je bent de administratieve ondersteuning en in staat omalle secretariële en organisatorische werkzaamheden in goede banente leiden.
Functie-eisen
Jehebt kennis en ervaring met Real Works of een vergelijkbaar CRMprogramma
Je spreekt zeer goed Engels, aangezienhet merendeel van de klanten expats zijn
Je hebtwerkervaring opgedaan binnen de makelaardij (bij voorkeur in deregio Amsterdam)
Je hebt een passie voor hetmakelaars vak,
Mogelijk ben je ARMT of heb je eensecretariële achtergrond binnen het vastgoed
Jekunt uitstekend overweg met zowel de jongere als oudereklanten
Je hebt een pragmatischeinstelling
Je woont maximaal een 45 minuten vanAmsterdam
Arbeidsvoorwaarden
- Zij bieden een afwisselende baan op eenleuk, informeel kantoor
- Een salaris wat inverhouding staat met je kennis en werkervaring tussen de € 2500 en€ 3000, bruto op basis van 40 uur
- Meer danmarktconforme beloning afhankelijk van ervaring enopleiding
- Prima secundairearbeidsvoorwaarden
- Een interessantwerkgebied
- Ruimte voor eigen inbreng eninitiatief en doorgroeimogelijkheden.