Office Manager Nimvest Vastgoed Groep
Nimvest is een sterk groeiend vastgoedbedrijf dat zich richt op zowel belegging als de handel in onroerend goed. Wij kopen zowel woningen als bedrijfsmatig vastgoed aan door heel Nederland. Ons doel is het opbouwen van vastgoedportefeuilles met als uitgangspunt het aangaan van een duurzame relatie met onze huurders.
Om deze duurzame relatie aan te kunnen gaan houden wij het beheer binnenshuis. Door middel van ons geautomatiseerd vastgoedsysteem kunnen wij het contact met onze huurders versnellen en versoepelen.
Taken
Wil jij werken binnen een jong, ambitieus en vlot team? Als Office Manager ben je de aangewezen persoon die structuur aanbrengt in een dynamische werkomgeving. Je bent de verbindende factor binnen ons bedrijf die ervoor zorgt dat je collega’s zich kunnen richten op hun kerntaken.
Als administratief medewerker verzorg jij het beheer van onze vastgoedportefeuilles; hierbij controleer je de huurbetalingen, verzorgt de pandadministratie en zet betalingen klaar.
Je onderhoudt het contact met de notaris bij de aan en verkoop van vastgoed-objecten. Je levert hierbij de gevraagde stukken aan, controleert de aan en verkoopnota’s en zorgt dat de betalingen klaar staan.
Je verzorgt de dagelijkse administratieve werkzaamheden zoals het afhandelen van e-mails, het verwerken van inkoopfacturen, uitvoeren van betalingen en het aannemen van de telefoon.
Vereisten
- Je hebt een commerciële instelling
- Je bent nieuwsgierig aangelegd
- Pro actief
- Affiniteit met vastgoed
- Communicatief vaardig
- Staat positief in het leven
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Bij voorkeur HBO- werk en denkniveau.
- Beschikt over ervaring als administratief medewerker of hierin een opleiding genoten
- Je werkt secuur en gestructureerd en ben graag overal van op de hoogte.
- 1 jaar ervaring als Office manager gewenst
Benefits
-
Een uitdagende en zeer afwisselende functie met veel doorgroei mogelijkheden.
-
Een zelfstandige baan in een prettige en informele werkomgeving met mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
-
Een jaarovereenkomst voor 24-40 uur per week. Vinden we elkaar daarna nog steeds leuk, dan bestaat er de mogelijkheid om dit om te zetten naar een vast dienstverband.
-
Salaris tussen 2400 en 3400 per maand, afhankelijk van opleiding en ervaring, aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
-
Een gezellig team dat je met open armen ontvangt en je graag alle kneepjes van het vak leert.
-
Leuke bedrijfsuitjes, teamborrels.
Aanvullende vergoedingen:
-
Vakantiegeld
Arbeidsvoorwaarden:
- Reiskostenvergoeding
Werkschema:
- 09:00 uur tot 17:30 uur.
Soort dienstverband:
- Parttime
- Fulltime
- 24-40 uur per week
- ZZP basis mogelijk
Salaris:
- €2.400,00 – €3.400,00 per maand
Rooster:
- Dagdienst
- Flexibel werkrooster
Soorten aanvullende vergoedingen:
-
Overuren uitbetaald
-
Vakantiegeld
Ben je enthousiast geworden en wil je graag meer weten over deze vacature?
Reageer dan met jouw CV + motivatiebrief. Sollicitaties zonder motivatie worden niet in behandeling genomen.