Office Manager tijdelijk
Wil jij graag het visitekaartje zijn van een bedrijf? Ben jij een echte zelfstarter en ben jij communicatief vaardig? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!
Als Office Manager / Management assistent ben je de spil van de interne organisatie en draag je zorg voor het goed verlopen van een aantal ondersteunende processen. Je hebt contact met interne collega’s en externe relaties. Je rapporteert aan de directeur.
Het betreft een tijdelijke functie voor meerdere weken, startdatum vanaf 09-01-23.
In deze functie zorg jij voor agendabeheer en behandel je interne en uitgaande post/e-mail. Tevens zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid. Je bent vaak het eerste aanspreekpunt en verwelkomt bezoekers op kantoor. Daarnaast verricht je ook nog andere kleine hand- en spandiensten. Dit alles vraagt om accuratesse, integriteit, flexibiliteit en klantgerichtheid. Je houdt van afwisseling, dynamiek en reuring maar je houdt je hoofd koel. Je vindt het fijn dat de boel op rolletjes loopt en organiseert dat ook.