Officemanager sales
Ben jij op zoek naar een uitdagende commerciële binnendienstfunctie waarbij je een belangrijke spil in ons salesteam bent?
Lees dan snel verder!
In de veelzijdige rol van Officemanager Sales (32-40 uur p.w.) leg je de basis voor het succes van het salesteam, door de accountmanagers te ondersteunen, het salesproces te bewaken en met leuke initiatieven te komen.
Wat ga je doen?
Je bent een belangrijke schakel en steun voor het salesteam. Jij zorgt dat je van alle ins en outs van de salesactiviteiten op de hoogte bent en je helpt je salescollega’s bij hun dagelijkse werkzaamheden. Je zorgt voor een goede samenwerking tussen marketing en sales en zorgt ervoor dat marketing- en salesleads (daar waar nodig) verder worden gekwalificeerd en op een goede manier worden ondergebracht in het salesteam. Je bewaakt en draagt ook actief bij aan het opvolgen van de leads, zodat het salesproces op de juiste manier wordt doorlopen.
Wat ga je nog meer doen:
+ Je beantwoord vragen van (potentiele) klanten die via de telefoon, chat of de mail binnenkomen
+ Je zorgt voor een correcte en volledige administratie in het CRM-systeem
+ Je werkt aan verbeteringen in het salesproces en je stelt rapportages op, zodat je team ziet hoe het gaat
+ Je optimaliseert het salesmateriaal, zodat deze steeds up-to-date is met de nieuwste productontwikkelingen
+ Samen met je salescollega’s initieer en organiseer je webinars, online demo’s en andere salesactiviteiten
+ Op basis van analyses bedenk je initiatieven om onze klanten nog succesvoller te maken met onze oplossingen
Wat breng je mee?
Je bent analytisch sterk, ziet van nature kansen en uitdagingen en gaat daar actief mee aan de slag. Je verdiept je graag in het CRM-systeem en het salesproces en krijgt er energie van als je je salescollega’s helpt een klant binnen te halen. Daarnaast beschik je over:
+ hbo werk- en denkniveau
+ minimaal 2 jaar commerciële of administratieve werkervaring
+ affiniteit met software / SaaS producten
+ een enthousiaste, klant- en oplossingsgerichte attitude
+ uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels
Onze WhiteVision manier van werken is met respect, daadkracht, betrokkenheid en ambitie.
Deze kernwaarden passen dan ook uitstekend bij jouw persoonlijkheid.
Wat bieden wij?
Naast het werken binnen een heel gezellig en gemotiveerd team van 30 mensen op een mooi kantoor in Breda, bieden wij jou het volgende:
+ een mooi startsalaris tussen de € 2.500 en € 3.500 o.b.v. 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring
+ goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een laptop en uitstekende pensioenregeling
+ 25 vakantiedagen per jaar en de mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (o.b.v. 40 uur)
+ alle mogelijkheden om jezelf binnen onze organisatie verder te ontwikkelen en je kennis te vergroten
+ ruimte voor eigen initiatieven en ideeën
+ een team waarin hard gewerkt wordt, maar ook voldoende ruimte is voor plezier. Zo hebben wij regelmatig een leuke borrel en vele toffe teamdagen.
Solliciteer direct!
Heb je interesse? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet! Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met Daisy van den Broek, Teamlead officemanagement via 076-5607820.