Officemanager Ziekenhuisapotheek
Houd jij van afwisseling en heb je een klantgerichte instelling? Ben je daarnaast in staat om bij veel verschillende taken het overzicht te behouden? Als officemanager ben je onmisbaar voor iedereen van ondersteuning aan apothekersassistenten tot farmaceutisch medewerkers tot vakgroep iedereen is afhankelijk van de brede kennis van de officemanager.
Ben je enthousiast geworden? Dan ontvangen wij je sollicitatie graag via onderstaande sollicitatiebutton.
Over de functie
Als officemanager ben je een belangrijke spil op de afdeling! Je bent ook de ondersteuner van het management van de afdeling.
Je houdt je bezig met:
- het plannen en het notuleren van de vakgroep- , MT-vergaderingen en diverse interne en externe commissies
- het plannen en bijhouden van roosters
- het beheren van het intern en extern archief
- het beantwoorden van de secretariaatsmail en -telefoon
- het ondersteunen van de opleider van de ziekenhuisapothekers
- het onderhouden en bijhouden van Sharepoint en intranetpagina van de afdeling
- beheer van documenten binnen het kwaliteitssysteem
Je werkt met iedereen en voor iedereen waarbij je een brede kennis opdoet van zaken binnen de apotheek. De sfeer is goed, het werk kun je zelf indelen en geen dag is hetzelfde.
Werkomgeving
Werken bij OLVG betekent werken in een groot topklinisch ziekenhuis met een persoonlijke en warme sfeer. In OLVG werken we niet voor elkaar, maar mét elkaar aan een beter en gezonder Amsterdam. OLVG heeft een belangrijke positie in de regio en voor de stad Amsterdam. De patiëntengroep is multicultureel en zeer divers. De ziekenhuisapotheek is een dynamische omgeving, niet alleen door de verschillende subafdelingen en de grootte, maar ook door diverse aanstaande veranderingen in de organisatie. Naast de gewenste competenties als integriteit en communicatie zijn samenwerken en verbinden belangrijke competenties.
De ziekenhuisapotheek is op beide locaties van het OLVG actief en bestaat uit diverse subafdelingen. Er werken zo’n 220 medewerkers in de ziekenhuisapotheek waarbinnen het secretariaat uit 3 officemanagers bestaat. Binnen het secretariaat is er al het nodige afgestemd over locatie overstijgende taken, maar er ligt een wens om meer te harmoniseren.
Passend bij de missie van het OLVG is de missie van de ziekenhuisapotheek Samen Professioneel Verbeteren. Als officemanager lever je door jouw centrale positie hier een belangrijke bijdrage aan. De functie van officemanager binnen de ziekenhuisapotheek heeft naast de vaste taken ook veel verschillende taken (soms ad hoc taken) wat het werk dus afwisselend en veelzijdig maakt.
Functie-eisen
- je beschikt over minimaal een MBO-4 diploma
- je bent integer en werkt zorgvuldig
- je bent communicatief sterk en hecht aan een goede samenwerking
- kennis van medische terminologie is een pre
Wij bieden
Werken bij OLVG betekent werken in hét stadsziekenhuis van Amsterdam. Een werkomgeving waar jij je optimaal kunt ontwikkelen. Want jouw wensen en ideeën doen ertoe. Zo doen we dat bij OLVG.
Daarom bieden we jou:
- minimaal €2.134,- en maximaal €3.160,- bruto per maand (fulltime) in FWG-schaal 40 cao ziekenhuizen
- dienstverband voor de periode van één jaar, met zicht op verlenging voor onbepaalde tijd
- kostendekkende OV-reiskostenvergoeding
- flexibele reiskostenregeling, waarbij jij iedere dag kunt kiezen welk vervoer jou het beste uitkomt
- eindejaarsuitkering van ruim 8%
- vakantiegeld van ruim 8%
- 144 uur vakantieverlof
- persoonlijk levensfasebudget van 57 uur extra verlof en de ruimte om te werken aan jouw eigen ontwikkelingswensen
- pensioenregeling bij PFZW
- voordeel op jouw ziektekostenpremie met onze collectieve ziektekostenverzekering. Kies uit IZZ, Zilveren Kruis Achmea of Zorg en Zekerheid
- kortingen op verzekeringen en financiële diensten van Centraal Beheer Achmea
- korting bij diverse lokale ondernemers, zoals eettentjes, cafés en sportcentra
- onbeperkt toegang tot e-learnings en ons vitaliteitsprogramma
- de keuze in arbeidsvoorwaarden die bij jou passen. Zoals de mogelijkheid om een nieuwe telefoon, fiets of laptop met belastingvoordeel aan te schaffen
Deze arbeidsvoorwaarden zijn op basis van een fulltime dienstverband (36 uur per week).
Interesse in deze vacature?
Graag ontvangen wij jouw sollicitatie voor dinsdag 14 februari 2023 de sollicitatiebutton.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jeroen den Burger op 020 599 3947
Indien bovengenoemde contactpersoon niet bereikbaar is, neem dan telefonisch contact op met de recruiter of mail naar recruitment@olvg.nl.