Parttime Management Assistent Raad van Bestuur.
Profiel Parttime Management Assistent Raad van Bestuur
Wij hebben de jacht geopend op iemand die met plezier de steun en toeverlaat is van het bestuur van een groot advocatenkantoor. Aan de ene kant moet je dienstverlenend zijn ingesteld, maar aan de andere kant mag je geen grijze muis zijn die niet kan handelen als dat nodig is. Gaat er iemand op reis? Dan regel jij alles, van ticket tot geld voor onderweg. Je bent het eerste aanspreekpunt voor het bestuur, dus je moet goed kunnen communiceren. Ook het bijhouden van de zieken, absenten en vakantieaanvragen behoren tot jouw taak, net als andere secretariële activiteiten.
Vereisten Parttime Management Assistent Raad van Bestuur
-bij voorkeur een jaar of vier à vijf ervaring in een vergelijkbare functie
-recente ervaring als secretaresse bij een advocatenkantoor
-minimaal 32 uur beschikbaar
-alle facetten van Office kennen
-een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
-vergaderingen kunnen voorbereiden, notuleren en verslagen maken
-onkostenadministratie bijhouden
-talent hebben voor planning en organisatie
Bedrijfsprofiel Parttime Management Assistent Raad van Bestuur
Het gaat om een wat groter internationaal bedrijf waar ruim over de honderd advocaten en notarissen actief zijn om het de cliënten naar de zin te maken. Ondanks de grootte van de firma is er geen sprake van een ‘log apparaat’. Integendeel. De bedrijfscultuur heeft als motto: ‘de kortste weg naar het beste resultaat’.
Arbeidsvoorwaarden Parttime Management Assistent Raad van Bestuur
Deze baan is op zijn minst voor vier dagen per week. Het salaris is prima, tot € 3800,- obv 40 uur, Je je secundaire arbeidsvoorwaarden bestaan uit zaken zoals winstdeling, opgenomen worden in de collectieve verzekering en een goede onkostenregeling. Deze gunstige voorwaarden hebben als doel om echte talenten binnen boord te krijgen en daar te houden. Verder krijg je de kans om al je kwaliteiten voor de volle 100% te benutten en je wordt niet geremd in je ontwikkeling.