Parttime Medior Juridisch Secretaresse/Office Manager.
Profiel Medior Juridisch Secretaresse/Office Manager
In deze functie ondersteun je twee advocaten en een partner van verschillende secties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het officemanagement op kantoor. Als Officemanager ben je belast met de coördinatie en realisatie van de administratieve, secretariële en facilitaire ondersteuning van de praktijk.
Verder bestaan je taken uit:
Agendabeheer
Plannen en bewaken van afspraken
Telefoonbeantwoording
Uitwerken van correspondentie
Termijnbewaking
Opstellen van declaraties
Gevraagd Medior Juridisch Secretaresse/Office Manager
Je hebt drie tot vijf jaar werkervaring als secretaresse (bij voorkeur minimaal 3 jaar binnen de advocatuur);
Je bent voor vier of vijf dagen per week beschikbaar;
Je hebt een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Je hebt een flexibele instelling en kunt zelfstandig werken
Je bent 24-40 uur beschikbaar
Bedrijfsprofiel Medior Juridisch Secretaresse/Office Manager/Office Manager
Onze opdrachtgever is een middelgroot advocatenkantoor gevestigd in Amsterdam en is dus goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer.
Arbeidsvoorwaarden Medior Juridisch Secretaresse/Office Manager
Onze opdrachtgever heeft voor deze functie een salaris van maximaal € 4500,- beschikbaar gesteld.