Parttime Office Manager 24 uur
Deze parttime Office Manager (24uur) krijgt een heel breed takenpakket. De office manager richtzich op alle werkzaamheden op facilitair, administratief ensecretarieel gebied. Dus je ondersteunt het bestuur, de managers ende secretarissen. Verder alle facilitaire en praktische zaken.Daarnaast wordt van je verwacht dat je het ‘je eigen toko maakt’ enmeedenkt met de organisatie en hoe je jouw rol het best kanvormgeven. Het takenpakket in grote lijnen:
- Agendabeheer;
- Regelen,plannen en organiseren van meetings en bijeenkomsten;
- Gastvrouw of -heer zijn;
- Aannemen telefoon, algemene emailbehandelingen overige correspondentie;
- Facilitaire zaken,aan het gebouw, maar ook de lunch, boodschappen, kantoorartikelenbestellen etc.;
- Aansturen van deschoonmaakmedewerkers;
- etc.,etc.
Kortom, een ontzettend dynamische functie voor eenallround Office Manager, voor 24 uur per week, inDriebergen-Rijsenburg, nabij Zeist, Doorn en Odijk.
Functie-eisen
Departtime Office Manager die we zoeken durft mee te denken, isproactief, komt met ideeën en vindt het niet erg dat nog nietalle werkzaamheden uitgekristalliseerd zijn. Daarnaast voldoeén herken je je in het volgende functieprofiel:
- Minimaal MBO+ niveau;
- Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijkefunctie;
- Een goede beheersing van deNederlandse taal uitstekend in woord- en geschrift;
- Goede kennis van MS Office;
- Parttime, 24 uur per weekbeschikbaar (vrijdag is een verplichtewerkdag).
Arbeidsvoorwaarden
Eenuitdagende parttime baan als Office Manager voor 24 uur in de week.Verder:
- Een salaris tussen € 3.000.-en € 3.700,- bpm op basis van 37 uur;
- Eenleuke, afwisselende functie voor 24 uur perweek;
- Reiskostenvergoeding, pensioen,laptop;
- Etc.,etc.