Receptioniste / Office Manager
Wij zijn per direct op zoek naar een fulltime (40 uur) receptioniste/office manager voor een advocatenkantoor in Amsterdam. Het betreft een zelfstandige functie waarbij je het gezicht bent van de organisatie en de gasten op een gastvriendelijke wijze ontvangt. Het betreft een vaste functie, waarbij eerdere ervaring in de zakelijke dienstverlening is gewenst.
Wat zijn je werkzaamheden?
- Ontvangen van cliënten;
- Beantwoorden van de telefoon;
- Het verzorgen van de dagelijkse binnenkomende post;
- Het op orde houden van spreekkamers en het voorbereiden van meetings;
- Office management van het Amsterdamse kantoor.
Functie eisen
- Relevante ervaring in soortgelijke functies binnen de zakelijke dienstverlening;
- Fulltime beschikbaar(werktijden zijn van 08.45 uur t/m 17.15 uur);
- Stressbestendig en representatief;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift;
- Je weet van aanpakken en kunt makkelijk schakelen;
- Daarnaast vinden we vrolijkheid, enthousiasme en zelfredzaamheid belangrijk;
- Salariëring is in overleg en afhankelijk van opgedane werkervaring.
Onze opdrachtgever beschikt over een dynamisch kantoor met grenzeloze ambities. De zaken zijn multidisciplinair en branche-overstijgend. Bij dit kantoor vind je het beste van twee werelden. De charme en het persoonlijke karakter van een middelgroot kantoor en de complexe en uitdagende zaken die horen bij een groot kantoor. Met kantoren in Amsterdam, Beijing, Den Haag, Luxemburg en Shanghai krijg je de kans in een team van professionals te werken aan interessante (inter)nationale zaken.