Secretaresse - Gemeente Leiden
17 uur, max. € 3.301,- bij 36 uur (schaal 6 of 7, afhankelijk van jouw ervaring).
Werken bij gemeente Leiden brengt elke dag weer nieuwe uitdagingen met zich mee. Dat kan ook niet anders, omdat wij ons dag in dag uit inzetten voor een stad waar het goed wonen, werken, leren en recreëren is. Is dit de uitdaging waar jij naar op zoek bent? Wacht dan niet langer en reageer gauw op deze vacature!
WIJ zoeken voor onze afdeling Vestigingsklimaat, een leuke nieuwe collega die geen uitdaging uit de weg gaat en elke dag weer met veel plezier en een proactieve houding de afdeling draaiende houdt.
Wat ga je in deze functie doen?
Als secretaresse ben jij de spil van onze afdeling en zorg je ervoor dat alles op rolletjes verloopt. Je bent de rechterhand van ons afdelingshoofd en beheert o.a. haar mailbox en agenda.
Verder regel je alle afspraken voor haar en evt. ook voor andere medewerkers van de afdeling. Je verwerkt in- en externe post in het postsysteem (JOIN). Daarnaast speel je een ondersteunende rol bij werving, inhuur en opvang van nieuwe collega’s en ondersteun je waar nodig bij de interne communicatie en andere organisatorische en administratieve zaken die bij de functie van secretaresse horen. Een brede en afwisselende functie dus!
JIJ bent een collegiale teamspeler die past binnen onze afdeling, met een echte hands on mentaliteit en een goed gevoel voor humor. Daarnaast ben jij zelfstandig, behulpzaam, flexibel en klantgericht. Je bent accuraat, kan goed plannen, organiseren en hebt (politieke) sensitiviteit. Wij vinden het belangrijk dat je de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk goed beheerst. Verder vragen wij van jou:
- Een afgeronde MBO-opleiding op secretarieel/administratief niveau.
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Ervaring bij een gemeentelijke organisatie is een pré.
- Je kunt goed werken met Outlook en MS-toepassingen (m.n. Word, Power Point, Excel). Je maakt je ICT- applicaties snel eigen waarin bekendheid met Decade en JOIN een pré is.
- Een beschikbaarheid van minimaal 3 dagen per week (dagdelen), waarbij in ieder geval op dinsdag en donderdag.
ONZE AFDELING Vestigingsklimaat creëert de randvoorwaarden voor een excellent vestigingsklimaat om te wonen, werken, leren en recreëren in de stad en regio. Voor huidige en toekomstige generaties. We doen ons werk in samenwerking met onze partners, waaronder de inwoners, ondernemers, corporaties, cultuur- en onderwijsinstellingen, regiogemeenten en het Rijk. Internationale kennis en historische cultuur zijn de twee pijlers van Leiden. Onze afdeling Vestigingsklimaat telt ongeveer veertig collega’s, die allen deel uitmaken van tenminste één team. Op dit moment zijn de teams:
- Economie
- Cultuur en erfgoed
- Wonen
- Kennis en Internationalisering
Hierbij collega en manager van de afdeling Vestigingsklimaat, Maaike Veenema aan het woord; “Samen met de andere secretaresse heb je een ontzettend afwisselend werkpakket, waarin je ook veel samenwerkt met andere collega’s van de afdeling en de gemeente. We werken aan opgaven die dagelijks in de krant staan, omdat ze er toe doen voor de inwoners van Leiden (economie, wonen, kennis en cultuur). Collega’s zijn betrokken bij die inhoud van hun werk. Ook omzien naar elkaar vinden we belangrijk.”
Wij zien onze collega’s graag in hun kracht en geven je daarom alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
AANBOD voor jou is een salaris van maximaal €3.301,- bruto bij een 36-urige werkweek (schaal 7).
- Een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling.
- Sfeer waarin we met inzet en plezier werken aan het beste resultaat voor onze burgers.
- Professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld met het brede aanbod aan workshops en cursussen van onze ‘Academie71’.
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, die je via een Individueel Keuzebudget zelf kunt kiezen.
- Invloed op je werktijden: gedeeltelijk thuiswerken is de norm.
- Een mobiele telefoon en laptop krijg je ter beschikking.
ENTHOUSIAST geworden? We zien je sollicitatie graag uiterlijk 12 februari 2023 tegemoet. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdag 17 februari. Echter zullen wij ook tussentijds de reacties goed in de gaten houden en mogelijk eerder een gesprek inplannen én een keuze maken. Wacht dus niet te lang met reageren.
- Heb je inhoudelijke vragen over de vacature, dan beantwoorden wij deze graag! Je kan contact opnemen met Miranda Schellingerhout (secretaresse Vestigingsklimaat) of Maaike Veenema (afdelingsmanager Vestigingsklimaat) via 06-40408700.
- Heb je vragen over het sollicitatieproces? Neem dan contact op met Samira Khaldi (corporate recruiter) via telefoonnummer 06-1466 7631.
- Houd er rekening mee dat de vacaturetekst na de sluitingsdatum van deze site verdwijnt.
- Voor deze vacature werven wij in- en extern tegelijk. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang. Onder interne kandidaten vallen ook uitzendkrachten die werken voor onze organisaties.
Website: http://www.eenvacaturebij.nl/Gemeente-Leiden-5142.html
Trefwoorden: Secretaresse, Vacature, MBO, Overheid / Publieke sector, Zuid-Holland, Leiden
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.