secretaresse/ medewerker commerciëlebinnendienst
bedrijfslocatie
Apeldoorn Gelderland nl
Beschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een vooruitstrevend makelaardijen hypotheekshop met ongeveer 250 medewerkers door heelNederland.
Functieomschrijving
Werkzaamheden
- Jeondersteunt de makelaars bij de dagelijkse gang vanzaken;
- Je beheert de kantooragenda;
- Je maakt afspraken voor bezichtigingen entaxaties;
- Je ontvangt relaties en bouwt mee aande online community en onderhoudt de facebookpagina van ditkantoor;
- Je bent verantwoordelijk voor hetbenutten van de kansen die er zijn binnen jewerkgebied;
- Je bent een belangrijk onderdeelvan een makelaarsteam.
Functie-eisen
- MBO-HBO werk- endenkniveau;
- Sterke communicatieve eigenschappenen klantgericht denken.
- je streeft naarnauwkeurigheid en goed kunt multitasken;
- jebent een echte teamplayer;
- Ervaringin de makelaardij is een voorwaarde.
Arbeidsvoorwaarden
- pensioenregeling;
- 25vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
- 2 extra vrijedagen als je een kalenderjaar niet ziek bentgeweest;
- volop kansen voor persoonlijkeontwikkeling;
- personeelscondities op het gebiedvan ver- of aankoop en hypotheekbemiddeling en profiteer tevens vaneen aantrekkelijk verzekeringsaanbod;
- een bonusvoor elke succesvolle lead die wordt doorgezet naar één van onzeandere makelaarskantoren of disciplines: hypotheken ofverzekeringen;
- De opdrachtgever scoort een 8 ofhoger in de (Medewerkerstevredenheidsonderzoek:2021).