Secretaresse Polikliniek LVB GGZ
Kan je goed samenwerken en heb je een dienstverlenend karakter? Ben je zelfstandig, neem je verantwoordelijkheid en houd je van regelen en organiseren? Dan gaan wij graag met je in gesprek!
Waar ga je werken?
Advisium Noord-Holland is voor haar polikliniek LVB/GGZ Alkmaar/Schagen op zoek naar een secretaresse. De polikliniek biedt behandeling aan kinderen en jongeren met verstandelijke beperkingen en bijkomende psychiatrische problemen. De poli is onderdeel van het expertisecentrum Advisium Noord-Holland. Advisium bestaat uit een gedragswetenschappelijk team, een vaktherapeutisch team, een paramedisch team, een team geestelijke verzorgers, een medisch team en een team tandheelkunde. Advisium biedt diagnostiek en behandeling aan cliënten met een verstandelijk beperking en ondersteuning aan het cliëntsysteem.
Hoe ga je helpen?
Je gaat een dynamische en veelzijdige rol vervullen binnen de polikliniek. Je draagt zorg voor de secretariële, organisatorische en administratieve ondersteuning van de poliklinische werkzaamheden van verschillende behandelaars.
Je bent het eerste aanspreekpunt. Vanaf het moment van aanmelding tot en met de organisatie van de vervolgstappen vervul je een sleutelrol. Je geeft informatie over de mogelijkheden, werkwijze en wacht- en doorlooptijden van de polikliniek. Je stelt brieven op, zorgt ervoor dat de cliënt een afspraak krijgt bij de behandelaar en plant deze afspraken in de agenda’s van alle betrokkenen. Je vindt het fijn om de behandelaren zoveel als mogelijk te ondersteunen met administratieve werkzaamheden.
Het werk is afwisselend, het ene moment ben je in contact met een gemeente en het andere moment ben je in overleg. Door de veelzijdigheid aan taken in combinatie met de dynamiek op de polikliniek zoeken we iemand die overzichtelijk werkt en de rust kan bewaren.
Dit bieden wij
- Wij bieden je een contract voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal € 2110,- tot maximaal € 3009,- (FWG 35) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
- Jaarlijks een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33% en balansverlof naast de wettelijke vakantie-uren.
- Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden op al onze locaties.
- Persoonlijke groei, inzicht en regie over je eigen ontwikkeling via ‘Mijn Leeromgeving’ en e-learning via GoodHabitz.
Dit ben jij
Je hebt een afgeronde opleiding als secretaresse op mbo niveau 4. Daarnaast:
- heb je affiniteit met onze doelgroepen
- beschik je, bij voorkeur, over kennis van administratieve en financiële processen binnen de WLZ en het sociaal domein
- heb je goede kennis van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- heb je kennis van en ervaring met relevante softwareprogramma’s, zoals Microsoft 365
- ben je representatief en kun je goed communiceren op verschillende niveaus
- kun je overzicht creëren en rust bewaren in een dynamische omgeving.