Secretaresse Projectbureau - Gemeente Leiden
32-36 uur, max. € 3.301,- (schaal 7)
Ben jij op zoek naar een super leuke en afwisselende baan bij de gemeente Leiden, waar je elke dag samen met collega’s werkt aan het nog mooier en beter maken van de stad?
Wacht dan niet langer en reageer gauw op deze vacature!
WIJ hebben een baan voor je waarin jij met drie andere secretaresses het hart van het Projectbureau van de gemeente Leiden bent. We bieden veel werkplezier en een gezellig team, een divers en afwisselend takenpakket en de mogelijkheid om met jouw inzet bij te dragen aan het nog mooier maken van de stad Leiden!
In deze functie werk je bij het Projectbureau voor de twee managers van de afdeling Project/Proces/Programmamanagement en ondersteun je daarnaast de staf. Je hebt een werkpakket, waarin complex agendabeheer dagelijks veel van je flexibiliteit en inventiviteit vraagt. Ook notuleren, verslaglegging en andere administratieve taken horen bij de werkzaamheden. Verder zijn er ook veel organisatorische aspecten aan deze leuke baan. Jij zorgt samen met de andere secretaresses van het Projectbureau dat alles op rolletjes loopt.
JIJ bent een echte aanpakker, energiek, klantgericht en flexibel en je doet het goed in een hectische werkomgeving. Je bent een collegiale en enthousiaste teamspeler die ook prima zelfstandig kan werken. Je bent accuraat, kan goed plannen, organiseren en prioriteiten stellen. Wij vinden het belangrijk dat je het Nederlands zowel mondeling als schriftelijk goed beheerst. Ook heb je de benodigde ICT-applicaties onder de knie en heb je er aardigheid in om nieuwe systemen en programma’s je snel eigen te maken. Je hebt plezier in je werk en straalt dit ook uit. Je hebt een afgeronde opleiding op MBO-niveau op administratief secretarieel gebied. Werkervaring bij een gemeente is een pré, maar geen vereiste.
Voel jij je aangesproken en word jij blij van een dynamische werkomgeving? Dan ben je van harte welkom bij ons!
ONZE AFDELING Project/Proces/Programmamanagement is een van de drie afdelingen van het Projectbureau. Samen met deze afdelingen en de collega’s van andere afdelingen werken we aan heel veel verschillende projecten in de stad, vooral op het gebied van gebiedsontwikkeling, woningbouwopgaves, infrastructuur en inrichting openbare ruimte.
Als afdeling zorgen wij ervoor dat onze projecten in de stad van begin tot eind professioneel worden geleid en uitgevoerd. Zo zorgen wij dat Leiden een prachtige stad blijft om te wonen, werken en studeren!
Twee collega’s stellen zich graag vast aan je voor:
Marella Vooijs, secretaresse: Wij werken, samen met nog drie collega secretaresses, met heel veel plezier bij het Projectbureau. Wat ons werk zo leuk maakt is de goede sfeer binnen de afdeling, de diversiteit van de werkzaamheden en de mooie projecten die wij als afdeling voor de stad realiseren. Doordat wij het centrale punt van de afdeling zijn, fungeren wij als het eerste aanspreekpunt voor de managers, directe collega’s en collega’s vanuit de organisatie. Wij helpen, adviseren en verstrekken de nodige informatie.
Aline ter Harmsel, Afdelingsmanager Project/Proces/Programmamanagement: Met het team van de secretaresses zit je letterlijk en figuurlijk midden op de afdeling en zijn jullie met elkaar het vertrouwde en vaste gezicht van het Projectbureau. Een plek waar iedereen langs komt voor een praatje, waar de droppot wordt gevuld, waar altijd wel informatie te halen valt en waar je veel voor de collega’s kan betekenen. Het leuke aan deze baan is ook de afwisseling van de werkzaamheden en de verantwoordelijkheid die je hebt om alles soepel te laten verlopen. En lekker uitdagend is ook dat je voor twee managers tegelijk werkt.
Kom jij ook werken voor de leukste afdeling van de gemeente en de mooiste stad van Nederland?
AANBOD voor jou is een salaris van maximaal €3.301,- bruto bij een 36-urige werkweek (schaal 7) met een werkweek van 32 tot 36 uur.
- Jaarcontract met een intentie tot een vast dienstverband.
- Sfeer waarin we met inzet en plezier werken aan het beste resultaat voor onze burgers.
- Professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld met het brede aanbod aan workshops en cursussen van onze ‘Academie71’.
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden die je via een Individueel Keuzebudget zelf kunt kiezen.
- Invloed op je werktijden: in overleg bespreken we je werkdagen en tijden.
- Een mobiele telefoon en laptop (surface) krijg je ter beschikking.
- Een prima ouderschaps- en zorgverlof regeling.
- Bij jou passende opleidingsmogelijkheden.
- Pensioenregeling via het ABP.
ENTHOUSIAST geworden? We zien je sollicitatie graag uiterlijk 15 februari 2023 tegemoet. De sollicitatiegesprekken worden in overleg ingepland zowel gedurende de looptijd van de vacature als erna. We zullen ook tussentijds alle reacties in de gaten houden en vlot een gesprek inplannen als wij een mogelijke match zien. De vacature sluit vroegtijdig als de match al tussentijds gemaakt is.
Meer inhoudelijke informatie? Neem dan contact op met afdelingsmanager Aline ter Harmsel, telefoonnummer 0652457185.
Heb je vragen over het sollicitatieproces? Neem dan contact op met Samira Khaldi, corporate recruiter via telefoonnummer 0614667631. Website: http://www.eenvacaturebij.nl/Gemeente-Leiden-5142.html
Trefwoorden: Secretaresse Projectbureau, Vacature, MBO, Overheid / Publieke sector, Zuid-Holland, Leiden
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.