Secretaresse, Provincie Noord-Holland
Houd je van ondersteunen? Heb je ervaring met Outlook? Provincie Noord-Holland zoekt een management assistent voor 32 tot 36 uur per week. Duur van de opdracht: 12 maanden met kans op een contract bij de provincie. Start van de opdracht: eind februari / begin maart.
wat bieden wij jou
- salaris van € 2800 tot € 3439 bruto per maand
- 12 maanden met kans op overname door provincie
- werken in hartje Haarlem, maar ook thuiswerken
- 32 tot 36 uren per week
- opleidingen via Randstad en de provincie
- een afwisselende functie met veel contact
wie ben jij
Als management assistent of secretaresse ben je een echte ondersteuner. Je beschikt over een mbo+ werk- en denkniveau. Daarnaast heb je ervaring als management assistent of secretaresse. Je houdt van ontzorgen, regelen en plannen. Je kent de behoeften van het MT en de afdeling. Als mensen vragen hebben, weet jij het antwoord.
- ervaring met uitdagend agendabeheer
- ervaring met Outlook
- mbo+ werk- en denkniveau
- je schakelt makkelijk en hebt overzicht
wat ga je doen
Als management assistent / secretaresse ondersteun je het MT van concernzaken.
Het team telt 6 mensen, samen zorgen jullie voor de bezetting. Vrijdag is een vaste werkdag. Werkdagen en werktijden zijn verder in overleg met het secretariaat. De belangrijkste taken zijn:
- uitdagend agendabeheer
- voorbereiden vergaderingen
- start onboarding nieuwe medewerkers
- plannen en organiseren bijeenkomsten
waar ga je werken
Provincie Noord-Holland is één van de meest succesvolle regio’s binnen de Europese Unie. Ze verstrekt subsidies voor onder andere technologische innovaties, slimme infrastructuur, energie en ook natuurontwikkeling. Je maakt deel uit van een warm team. De provincie vindt jouw ontwikkeling en werkgeluk belangrijk.
sollicitatie
Ben je enthousiast geworden over de baan? Reageer dan nu met een cv en motivatiebrief.
Heb je vragen? Mail of bel ons dan. We gaan graag met je in gesprek.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.