Secretaresse | Vivet | 28 - 32 uur
Ben jij diezelfstandige, flexibele en proactieveparttime Secretaresse die wijzoeken?
Wat valt er onderjouw takenpakket?
- Eerste aanspreekpuntvan de organisatie voor diverse partijen(waaronder notarissen, advocaten, makelaars, taxateurs,bouwkundigen etc);
- Inplannen van (inspectie)afspraken en vergaderingen;
- Lichteadministratieve taken;
- Actielijsten bijhoudenbij het wekelijksteamoverleg;
- Agendabeheer;
- Aanleggenen monitoren van projecten (bv; controleren of benodigde documentenzijn aangeleverd door de betrokken partijen en indien nodig hieropactie ondernemen);
- Bewaken vandeadlines;
- Je bent verantwoordelijkvoor alle voorkomende facilitairewerkzaamheden;
- Aanmaken vanfacturen;
- Debiteurenbeheer van dehuuradministratie;
- Je bent verantwoordelijkvoor het mailboxbeheer.
Functie-eisen
- MBO+ | HBO werk-en denkniveau;
- Afgeronde secretariëleopleiding;
- Ervaring in een soortgelijk functieals secretaresse – office manager;
- Uitstekendebeheersing van de Nederlandse taal in woord engeschrift;
- Parttime beschikbaar voor 28 – 32uur per week (dagen en uren flexibel en inoverleg);
- Goede kennis van Office 365 (Word,Excel, Outlook en Teams).
Daarnaast zoeken weeen Secretaresse die zich herkent in onderstaande;
- Proactief;
- Zelfstandig;
- Ontzorger;
- Assertief.
Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris tussen de€2800,- en €3500,- bruto per maand op fulltime basis afhankelijkvan leeftijd en ervaring;
- Een 28 tot 32-urigewerkweek met flexibele werktijden, waarbij je thuiswerken en opkantoor combineert;
- Ruim 25 vakantiedagen(o.b.v. 40 uur);
- Reiskostenvergoeding van €0,19per kilometer;
- Je wordt direct op contractgenomen.